رئیس جمهور در مراسم افتتاح بیمارستان امام‌خمینی شهریار:

ببینید | هرچه در بهداشت سرمایه گذاری کنیم نیاز کمتری به درمان داریم

حجت السلام سید ابراهیم رئیسی در آیین بهره برداری از بیمارستان ۳۱۳ تختی امام خمینی (ره) شهریار با بیان اینکه ملت های جهان از حوادث تلخ در غزه این روزها محزون هستند، اظهار داشت: مجاهدت زنان، مردان، پرستاران و کادر درمان که در بیمارستان های غزه هستند در تاریخ مجاهدات فلسطین و نزد پروردگار متعال ثبت می شود و این حرکت یک الگو برای جامعه پرستاری در دنیا است.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۰۷

هرچه که در بهداشت سرمایه گذاری کنیم نیاز کمتری به درمان داریم

ضمن گرامیداشت حضور بیماران اما دعا نمی‌کنم شما کادر درمان خیلی مشتری داشته باشید هرچه کمتر مراجعه کننده داشته باشید  ما خوشحال‌تر هستیم.زیاد بودن عدد مراجعه کننده به مراکز درمانی خوشایند نیست. باید در مرحله بهداشت و پیشگیری تلاش شود.

تعداد بازدید : 3

باید نسبت به بهداشت تلاش شود و کار‌های زیادی باید در این حوزه انجام داد هرچه در زمینه بهداشت تلاش شود دیگر نوبت به درمان نمی‌رسد و کادر درمانی فراغت بیشتری پیدا می‌کنند. کادر مجهز و آموزش دیده بهنگام برای دولت اهمیت دارد.

نهضت به سامان رساندن پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم

سلامت و نیاز کشور به سلامت امری روشن است، تمام‌ همت دولت این است که امکانات لازم را در سراسر کشور برای دسترسی به سلامت مهیا کند و شهرستان‌های دور افتاده  و اماکن غیر برخودار از برنامه‌های دولت است.

تعداد بازدید : 7

۳۴ سال قبل عملیات ساخت این بیمارستان آغاز شد و امروز پس از گذشته سه دهه در دولت سیزدهم به بهره برداری می‌رسد‌‌.
در سفر سال گذشته تکمیل و بهره برداری این بیمارستان ظرف مدت یک سال را از مسئولین خواستار شدم و امروز این  وعده دولت محقق شد.

نظام‌تعرفه گذاری خدمات پرستاری در دولت سیزدهم تکمیل خواهد شد

نظام‌تعرفه گذاری خدمات پرستاری در دولت سیزدهم بعد از ۱۲ سال آغاز شد و این تکمیل خواهد شد و وزیر بهداشت نواقص موجود را برطرف خواهد کرد.

تعداد بازدید : 3

پرستاران شغل شریفی دارند وباید به خدمات آنها ارج نهاد.دولت وظیفه دارد به میزان خدمات پرستاران حقوق ومزایا به این قشر تعلق دهد که طبق این تعرفه گذاری کار در حال انجام است.دولت به کادر درمان و پرستاران توجه ویژه دارد.

 پرستاران در کشور خوش درخشیدند

رئیس جمهور در مراسم افتتاح بیمارستان امام‌خمینی شهریار: حضرت زینب(س) جلوه صبر و استقامت و ایستادگی و وفاداری است. زندگی و سلوک و رفتار زینب کبری الگویی برای زنان و مردان است.

تعداد بازدید : 3


پرستاران در کشور خوش درخشیدند، در صحنه‌های مختلف پرستاران کارشان جلوه داشته است و ارزشمند است. 
جلوه تمام عیار درخشش پرستاران و کادر درمان در کرونا نمایان شد و میدان را ترک‌ نکردند و باید ویژه از آنها تقدیر کرد و یاد شهدای خدمت را گرامی می‌داریم.
پرستاران شغل‌شان ایجاب می‌کند به برکت نام زینب کبری ظرفیت این‌چنین داشته باشند.

مهد کودک باید در همه سازمان ها و ادارات فعال شود 

مهد کودک در همه سازمان‌ها و ادارات بایستی فعال شود  تا خانم‌های شاغل دچار مشکل نشوند و کودکان با آرامش در کنار مادران باشند.
مسئله ایجاد مهدکودک در همه سازمان‌ها برای خانم‌هایی که مشغول به کار هستند از جمله کمک‌هایی است که دولت می‌تواند در راستای فرزندآوری و افزایش جمعیت داشته باشد و این از تاکیدات دولت است.

تعداد بازدید : 3

این نشست مزین شده است به حمایت از فلسطین و غزه و امیدوارم خداوند به عنایت خود هرچه زودتر فلسطین را آزاد کند.
لحظات پایانی رژیم‌ منحوس صهیونیستی را شاهد باشیم و هرچه زودتر پایان عمر رژیم صهیونیستی در عالم را جشن بگیرم و بدانیم ظلم ماندگار نیست  ولی حق و عدل ماندگار است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها